Cas canal 3/24 i K3: una vergonya complerta

És realment vergonyós el cas d'aquestes cadenes, sobre tot per part del/la periodista, que no m'han dit qui ha estat. El dia 22 de març, i al menys 4 vegades, van sortir imatges, informació (ho sé per un detall, una frase  copiada íntegra de l'introducció) i só obtinguda d'aquesta pàgina, o sigui, arribar, robar i marxar. L'avís de copyright hi era, baix de l'introducció, però hi era i amb lletres vermelles, però, independentment de si ho van veure o no, van omitir per complert l'origen de la documentació sostreta i se la van fer seva, cosa totalment inacceptable per qui es faci dir periodista, deixa molt que desitjar com a professional, doncs inclòs jo sé que com a mínim, s'ha d'indicar l'origen. Al mateix vespre, quan vaig trucar per queixar-me del fet, la persona que hi havia al càrrec es va entossudir en que eren del seu arxiu, quan hi ha una fotografia, en concret la del Telefunken, de color sèpia, on es veia la tapa del meu escàner, tal i com està en la web, una mica torta expressament. Al dia següent, vaig tornar a trucar i es van limitar a disculpar-se i a dir que no tornaria a passar. Al mateix vespre del dia 23, en el programa de l'informatiu del K3 va tornar a sortir algunes de les imatges. Posat en contacte amb el director de la corporació, em va respondre el cap d'informatius, amb una carta molt maca, i agraint la "col·laboració", que tots saben el difícil que és trobar documents antics i blablabla........Li vaig tornar a escriure demanant una disculpa per part de la persona responsable del "cas", i obtenint la mateixa resposta. CCRT: Facin un curset per ser persones com s'ha de ser; amb ètica, que d'això, jo en dic abús de poder.

Tancar